فروش ویژه

کتری و قوری شیردار کرکماز مدل Maxima Diamond کد A020

ویژگی‌ها
کشور سازنده:

ویژگی های محصول:

  • ظرفیت کتری: 3 تا 3.5 لیتر
  • ظرفیت قوری: 1 لیتر
  • مدل: ماکسیما دیاموند
  • جنس بدنه: استیل ضد زنگ 18/10 کروم-نیکل

موجود در انبار

ارسال توسط ایبانو کالا
14% Original price was: تومان 6,900,000.Current price is: تومان 5,950,000.
- +
snapppay
هر قسط با اسنپ‌پی: تومان 1,487,500
۴ قسط ماهانه. بدون سود، چک و ضامن.

توضیحات

کتری و قوری شیردار کرکماز مدل Maxima Diamond کد A020

تعداد 10 مزیت منحصر به فرد و جالب محصول:

1. کتری و قوری شیردار کرکماز مدل Maxima Diamond کد A020، با ویژگی منحصر به فرد پوشش کپسولی کف سه جداره، حرارت را به طور یکنواخت در کتری و قوری توزیع می کند و در نتیجه صرفه جویی در زمان و انرژی بیشتری را تجربه می کنید.
2. کتری و قوری شیردار کرکماز مدل Maxima Diamond کد A020، دارای کفه سه لایه از جنس استیل 18/10 کروم است که علاوه بر توزیع حرارت بهینه، مقاومت و دوام بالایی نیز دارد.
3. بدنه استیل ضد زنگ این کتری و قوری، علاوه بر زیبایی، مقاومت در برابر زنگ زدگی و خراش ها را نیز فراهم می کند.
4. طرح خاص قوری این مدل، ظاهر آن را بسیار جذاب و زیبا می کند و به شما امکان می دهد لذت بردن از ظاهر زیبایی محصول را تجربه کنید.
5. دستگیره های باکالیت این کتری و قوری قابل تعویض هستند و شما می توانید با تعویض آن ها با دستگیره های دیگر، ظاهر محصول را به سلیقه خود تغییر دهید.
6. شیر این محصول قابل تعمیر و تعویض است که به شما اطمینان می دهد در صورت لزوم، می توانید آن را تعمیر یا تعویض کنید و بدین ترتیب عمر مفید محصول را افزایش دهید.
7. کتری و قوری شیردار مدل Maxima Diamond سازگار با اجاق القایی است و می توانید آن را بر روی این نوع اجاق ها استفاده کنید.
8. درب سماور این محصول دارای سیستم کنترل بخار انحصاری کرکماز است که جلوگیری از سوختن دست ها هنگام برداشتن قوری را تضمین می کند.
9. قابلیت شستشوی آسان، سالم و ایمن بودن جنس ظرف در تماس با مواد خوراکی از دیگر ویژگی های این کتری و قوری است.
10. با ظرفیت کتری بین 3 تا 3.5 لیتر و ظرفیت قوری 1 لیتر، این محصول مناسب برای تهیه چای و نوشیدنی های گرم در جمعیت بزرگی است.

­­

توضیحات:

کتری و قوری شیردار کرکماز مدل Maxima Diamond کد A020 یکی از محصولات پرطرفدار و محبوب برند کرکماز است. این محصول با ویژگی های منحصر به فرد خود، انتخاب اول کسانی است که به کیفیت و زیبایی اهمیت می دهند.

یکی از ویژگی های برجسته این کتری و قوری شیردار، پوشش کپسولی کف سه جداره آن است. این ویژگی باعث می شود که حرارت به طور یکنواخت در کتری و قوری توزیع شود و در نتیجه صرفه جویی در زمان و انرژی بیشتری را تجربه کنید. همچنین، کفه سه لایه این محصول از جنس استیل 18/10 کروم ساخته شده است که علاوه بر توزیع حرارت بهینه، مقاومت و دوام بالایی نیز دارد.

بدنه این کتری و قوری از جنس استیل ضد زنگ ساخته شده است که علاوه بر زیبایی، مقاومت در برابر زنگ زدگی و خراش ها را نیز فراهم می کند. قوری این مدل نیز دارای طرح خاصی است که ظاهر آن را بسیار جذاب و زیبا می کند.

دستگیره های این کتری و قوری باکالیت قابل تعویض هستند که به شما امکان می دهد آن ها را با دستگیره های دیگری که به سلیقه شما می خورند، تعویض کنید. همچنین، شیر این محصول قابل تعمیر و تعویض است که به شما اطمینان می دهد در صورت لزوم، می توانید آن را تعمیر یا تعویض کنید.

این کتری و قوری شیردار مدل Maxima Diamond سازگار با اجاق القایی است و می توانید آن را بر روی این نوع اجاق ها استفاده کنید. همچنین، درب سماور این محصول دارای سیستم کنترل بخار انحصاری کرکماز است که جلوگیری از سوختن دست ها هنگام برداشتن قوری را تضمین می کند. هنگام برداشتن قوری، روزنه های سماور به صورت خودکار بسته می شوند و از سوختن دست ها جلوگیری می کنند.

از دیگر ویژگی های این کتری و قوری می توان به قابلیت شستشوی آسان، سالم و ایمن بودن جنس ظرف در تماس با مواد خوراکی و ساخت ترکیه اشاره کرد. همچنین، قابل ذکر است که ظرفیت کتری این محصول بین 3 تا 3.5 لیتر و ظرفیت قوری آن 1 لیتر است.

در نهایت، برای استفاده بهینه از این کتری و قوری شیردار کرکماز مدل Maxima Diamond کد A020، قبل از اولین استفاده آن را با آب گرم و مایع ظرفشویی شستشو دهید و در هنگام نظافت از برس های فلزی سخت استفاده نکنید.

 

جدیدترین مدل ها و طرح های سرویس های قاشق و چنگال در بازار

توضیحات تکمیلی

کشور سازنده

گارانتی

دیدگاه ها و پاسخ ها

درمورد این محصول دیدگاه درج کنید.

  1. الناز پارسا پاسخ

    به چه دلیل پوشش کپسولی کف سه جداره در کتری و قوری شیردار Maxima Diamond مدل A020 اهمیت دارد؟

    • ایبانو پاسخ

      ۱. صرفه جویی در زمان و انرژی:
      یکی از دلایل اصلی اهمیت پوشش کپسولی کف سه جداره در کتری و قوری شیردار Maxima Diamond مدل A020، صرفه جویی در زمان و انرژی است. با توزیع یکنواخت حرارت در کتری و قوری، می توانید آب را بسرعت جوشانده و در نتیجه زمان بیشتری را صرف نکنید. همچنین، با توزیع بهینه حرارت، انرژی بیشتری نیز صرفه جویی می شود که این مسئله برای کسانی که در آشپزخانه از کتری و قوری استفاده می کنند، بسیار حائز اهمیت است.

      ۲. مقاومت و دوام بالا:
      پوشش کپسولی کف سه جداره این کتری و قوری از جنس استیل 18/10 کروم ساخته شده است که مقاومت و دوام بالایی دارد. این ویژگی باعث می شود که کتری و قوری بتواند در برابر ضربه ها و خراش ها مقاومت کند و به مدت طولانی استفاده شود. در نتیجه، شما می توانید از این محصول برای مدت طولانی استفاده کنید و نیاز به تعویض زودهنگام آن نخواهید داشت.

فروش ویژه
کتری و قوری شیردار کرکماز مدل Maxima Diamond کد A020
کتری و قوری شیردار کرکماز مدل Maxima Diamond کد A020

موجود در انبار

14% Original price was: تومان 6,900,000.Current price is: تومان 5,950,000.
- +

محصولات پیشنهادی

ورود | ثبت نام
شماره موبایل یا پست الکترونیک خود را وارد کنید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
درخواست بازیابی رمز عبور
لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
ایمیل بازیابی ارسال شد!
لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
تغییر رمز عبور
یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
تغییر رمز با موفقیت انجام شد
سوالات متداول

در زیر می‌توانید پاسخ سوالات خود را بیابید. در غیر این صورت از ما بپرسید، ما همیشه به سوالات شما پاسخ خواهیم داد. (جهت ویرایش این قسمت به پیکربندی پوسته > تب متفرقه > سوالات متداول مراجعه نمایید.)